الثلاثاء، 3 أبريل 2012

صدقني مش سهلة

صدقني مش سهلة
اني انسي .. اني ابعد
انك انت كدا تسيبني
صدقني مش سهلة
انك تمشي .. كدا بسهوله
وتعذبني
صدقني مش سهلة
لما احبك اه بجد
وتبقي انت حبيبي
وحبي ليك مالوش حد
واعيشلك كل حياتي
لما سيبت كل الناس
وضحيت ايوه عشانك
ملكت فيا الاحساس
كنت اجمل ما في حياتي

وابتديت انت تملكني واحس معاك..
اني باعيش
وابتدأ الفرح يسكني وغير هواك ..
كان ماليش
طب ليه كدا تبعني
طب ليه تخدعني
ليه تكون النار
والسم والمرار
اكيد انسان مريض
جرحك لغيرك عيد
طب ليه
دانا عشت عمري كله اخلص ليك
شفت احلامي كلها انا فيك
دمرت ليه كل شئ بنيته بايديا
وانت ليه بيا تتسلا
صدقني مش سهله

صدقني مش سهله
يا ما قولت اني ليك
مش هاسيبك
عمري مايغلاش عليك
ولا مره فكرت اخون
ياما سهرت اه في حبك
اغنيلك
كنت في الشده جانبك
وانا اهو عليك بهون
عمري ماحسيت غدرك ولا قلت راح تبيع ...
ليه بعت
كنت شايفك اه فرحه في صورة حمل وديع..
ومعاك ضعت
ازاي تجرحني
ازاي تدبحني
ازي تخون السنين
الحب والحنين
ازاي تكون انسان
خاين كمان جبان
طب ليه
دانا عشت عمري كله اخلص ليك
شفت احلامي كلها بين ايديك
دمرت ليه كل شئ بانيته بايديا
وليه انت بيا تتسلا
صدقني مش سهلة

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

شافها حبها

  كل اللى شافها حبها .. اتمنى لحظه جنبها من صورتها دابو فيها .. ياحظهم لو نالو قربها قلب طيب مافيش اخو... والجمال حدودو فوق سحر دوبنى والحني...