الخميس، 1 مارس 2012

ليــــــــــــــــلى

بدور عليكي
ومش لاقيكي
انتي فين ياليلي
دول باعوكي
بعد ما اسوكي
علي حبيبك يا ليلي
دانتي مش عارفاني
وكمان نسياني
وانا المجنون بيكي
عاشق نيلك ترابك
طول عمري خدام جنابك
ولا مرة خليت بيكي
روحي فداكي ودمي
لمي ولادك لمي
لميهم حواليكي
دانا مت زمان شهيد
دلوقتي بموت شهيد
ولاعمر يغلا عليكي
طلي علينا طله
حياتنا بقت ممله
وعشمنا كبير فيكي
@@@
ولادك تحت الكباري
غطاهم التراب
محصلناش جواري
كأننا أغراب
وبتختفي تداري
بقيتي ليه سراب
@@@
ارجعي يا ليلي لينا
كفاية بعاد
اكيد ناسية اسامينا
ومكحوله بالسواد
انا خالد ومينا
انا الشيخ عماد
@@@
انا لا عادلي ولا حبيب
ولا كنت زمان مبارك
لو شمسك يوم تغيب
كنت اعمل معارك
ليه معملاني غريب
واتلونت بسمارك

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

شافها حبها

  كل اللى شافها حبها .. اتمنى لحظه جنبها من صورتها دابو فيها .. ياحظهم لو نالو قربها قلب طيب مافيش اخو... والجمال حدودو فوق سحر دوبنى والحني...