السبت، 3 مارس 2012

مستغربه الكلام

مستغربه الكلام ده يطلع مني 
 والا انا عشان صعيدي اكمني 
 وحاطه ف بالك زي ما قالولك 
ان الصعيدى قفل 
لا .... 
 يا حبيبتي دانا ابن مدارس
  من الابتدائي للجماعة دارس 
 وبكتب قصايد حب 
 واشعار زى الفل 
بس فيا ميزه 
اللي ف قلبي علي لساني
  ولاعمري اقول اه
 مهما كانت الاه وجعاني
  بس ف حبك اقول اه ومليون اه 
 بس انتي رسيني علي حل 
ان كان ع المهر هادفع
 اللي معايا لو الوفات
 بس ياريت ابوكي وامك
 مايقولوش هات وهات
  اصل انا علي قد حالي
 هما دول التحويشات
  وافقي بقى  انا قلبي مل
  
يا بت الناس
 انا جيبت معاك  م الاخر
  احنا لسه هنقعد
 نسمع غناوي حليم والساهر
  تعالي نلم نفسنا 
في شقه صغيرة تضمنا 
 ولا انا هاين عليكي اتشل

امتي بقي اسمع جوابك 
 وبلاش حكاية خطابك 
 ان كانوا كتروا علي بابك 
 دانا اولي بيكي عشان
 بحبـــــــــــــــــــــــــــــك
  ودي فرصه واحسبيها بالعقل

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

شافها حبها

  كل اللى شافها حبها .. اتمنى لحظه جنبها من صورتها دابو فيها .. ياحظهم لو نالو قربها قلب طيب مافيش اخو... والجمال حدودو فوق سحر دوبنى والحني...