الخميس، 26 مايو 2022

اول حب حياتى سابنى

 اول حب حياتى سابنى

سابلى قلبى يعيش موجوع
وماكفهش انه جرحنى
خلا حياتى بكى ودموع
خلا قلبى يعيش منهار
ساب فـقلبى عذاب ونار
خلا الدمع هوه صديقى
طفى كل انوار طريقى
خلا الدنيااشوفها دايما
ليل من غير نهار
طب عملت لقلبه ايه
دانا كنت ياما بخاف عليه
انا كنت فـ ليله شمعه
كنت بسمح كل دمعه
كنت برجع كل فرحه
فكان جزاتى اعيش فـ مرار
******
كل دمعه هتنزل منى
على فراقه وهجروا ليا
اكيد دمعه غصب عنى
سببها الجرح اللى بيا
وكل يوم عدى عليا
بكت عليه فحبه عنيا
مش هسامح نفسى عليه
مش هافكر تانى فيه
ولا عمرى هانسى منه
الغــــــــدر والاســـــية
وادى الدنيا شاهده عليا
أد ما جرحوا اثر فيا
بكره هيندم ع اللى فات
هيعيش بيه اصعب اوقات
لما يفتكر عنيا

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

شافها حبها

  كل اللى شافها حبها .. اتمنى لحظه جنبها من صورتها دابو فيها .. ياحظهم لو نالو قربها قلب طيب مافيش اخو... والجمال حدودو فوق سحر دوبنى والحني...