الأربعاء، 2 يناير 2013

اسكت ماتتكلمش

اسكت ماتتكلمش
 بانت ليا حقيقتك
كدبك ماتبررش
 اخيرا انا عرفتك

استني اوقف عندك
 ماتاخدنيش في وشك
انا عمري ماكنت خنتك
 ولا اقدر اغشك
يا صاحبي انت غالي
وتشهد الليالي
ع اللي عملته عشانك
واللي اه جرالي
دي تبقي اخرتها
عشان وحده حبيتها
عايزه تفرق بينا
عشان انا صدتها

دي جاتلي وقالتلي
 انهامش عايزاك
وياما كتير ندهتلي
 وانا واقف معاك

بطل بقي كدب
 كانت بتحبني
وقالتلي انت السبب
 ليه خنتني ..؟؟
يا صاحبي ليه تبعني
معقوله كنت خادعني
تاخد مني حبيتي
وتخليها تسيبني
ازاي هان عليك
تجرحني بايديك
وتعمل كدا فيا
يا شيخ حرام عليك

حاول مرة تفهمني
ليه ع طول ظالمني
دي هيا لعبة بيك

بطل بقي كلام
يا صاحبي اه سلام
مش باقي عليك

شوف وصلت غرضها
نشرت بينا مرضها
وفرقت بينا

لأ دانت المريض
ياريت تبعد بعيد
وتنسي كل ايامنا
وياريت ماشوفكش تاني
ولا تيجي زي زمان

يا صاحبي اه براحتك
هافضل زي مانا فاتحلك البيبان

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

شافها حبها

  كل اللى شافها حبها .. اتمنى لحظه جنبها من صورتها دابو فيها .. ياحظهم لو نالو قربها قلب طيب مافيش اخو... والجمال حدودو فوق سحر دوبنى والحني...